av Taffy » 29 augusti 2005, 17:29
Vi har haft tur med lokalen, och får stöd för studiecirklarna vi har. Under rätt lång tid hade vi faktiskt gratis lokal, men den tiden är numer förbi, vilket till stor del vägs upp av ökat stöd.
/Anders
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Vargman</i>
Hej Mojje!
Själklart ska du skriva vad du tycker!
Det var inte jag som skulle börja utan min bror som är student i Örebro. 3700 är mycket pengar för en student. Själv tränar jag med ARMA i Västerås och det har varit gratis under sommaren. Nu till hösten ska vi bilda en klubb och försöka få lokal. Välkomna ni som är sugna!!! Jag vet inte vad det kommer att kosta hos oss, men jag antar att det kommer att handla om att få föreningen att gå runt, men jag vet som sagt var inte.
På GHFS (i Göteborg) kostar det 500kr om året att träna
Med "Blod svett och dårar" (som jag tror är ARMA i Stockholm) kostar det 2000kr per år
Jag tycker att 3700kr är för mycket, men som du säger kostar fritid! Jag antar att det höga priset beror på att Tvenne Ekar är ett företag och att det finns ett litet vinstsyfte. Men jag kan naturligtvis ha fel. Att det kostar 2000kr i Stockholm beror på lokalkostnader (vilka verkar vara billigare i Göteborg).
/Uffe
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">