Brinn, brinn, brinn... Nytt test

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Inläggav gilyana » 15 december 2003, 13:35

aha jag hamnade i 8-an jag mé
usch vad ond man var...
gilyana

Inläggav Angus Maciomhair » 15 december 2003, 14:49

OK Gilyana, då tar du med dig ett fiaspel [:)]

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Limbo, sfären för dem vars största fel är att <i>de föddes innan Jesus</i><hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
[?] Hur gamla är ni på ditt arbetsrum egentligen[?]

/Angus, som också var ärlig i sitt test.
Angus Maciomhair

Inläggav ragnhild dalheim » 15 december 2003, 16:28

Seventh Level of Hell, ops jeg er vel ikke serlig gudelig...

--------------------------------------------------------------------------------

Guarded by the Minotaur, who snarls in fury, and encircled within the river Phlegethon, filled with boiling blood, is the Seventh Level of Hell. The violent, the assasins, the tyrants, and the war-mongers lament their pitiless mischiefs in the river, while centaurs armed with bows and arrows shoot those who try to escape their punishment. The stench here is overpowering. This level is also home to the wood of the suicides- stunted and gnarled trees with twisting branches and poisoned fruit. At the time of final judgement, their bodies will hang from their branches. In those branches the Harpies, foul birdlike creatures with human faces, make their nests. Beyond the wood is scorching sand where those who committed violence against God and nature are showered with flakes of fire that rain down against their naked bodies. Blasphemers and sodomites writhe in pain, their tongues more loosed to lamentation, and out of their eyes gushes forth their woe. Usurers, who followed neither nature nor art, also share company in the Seventh Level.
ragnhild dalheim

Inläggav ikes » 15 december 2003, 16:53

Seventh level jag också, börjar bli ett litet gäng nu
ikes

Inläggav Emma » 15 december 2003, 17:09

Sjunde nivån. Ojojoj.
Emma

Inläggav Lasse C » 16 december 2003, 10:04

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Eva Andersson</i>

Man blir ju lite orolig för era själar. *klipp!* Så nu undrar jag lite vad ni andra håller på med [:)]
Eva<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag kan bara tala för mig själv, men min främsta merit för att hamna i Dantes berömda tratt är väl min egenskap av "avfälling". En benämning som fortfarande används av en del "klubbmedlemmar" (min benämning på kyrkfolk - framför allt frikyrkliga) som betraktar avfällingar som den lägsta formen av mänskligt liv. [;)]

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Martina</i>

Passade på att göra Personality Disorder Test också. Detta är jag: Schizotypal, Borderline, Histrionic, Narcissistic(!), Avoidant och Dependent. Plus då min "riktiga" diagnos, bipolär... Eftersom de olika diagnoserna passar så illa ihop borde jag rimligtvis vara schizofren också...
/Martina<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Låt mig modifiera det där lite, Martina.
Jag kollade upp den där testen, och den verkar rätt OK. Dock behöver man tänka på hur man tolkar resultatet! Att du i testen kan ha drag av de olika varianterna av personlighetsstörning innebär inte - upprepar:<b>INTE!!!</b> - att du därmed uppfyller kriterierna för diagnoserna! Det är en <b><u>väldig</u></b> skillnad! Det är ett visst antal kriterier som skall till på varje för att man skall kunna börja tala om att man "har" den ena eller den andra, något eller ett par drag på flera har de flesta av oss. (Även jag hade markeringar på 4-5 stycken... [:D])

Lasse C
(leg psykiatrisjuksköterska, faktiskt...)
Lasse C

Inläggav Eva Andersson » 16 december 2003, 10:10

Jo, jag vet hur det är med "avfällingar", det var för att jag är aktivt utövande nyhedning som jag hamade i Limbo.

Eva
Eva Andersson

Inläggav gilyana » 16 december 2003, 12:24

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">OK Gilyana, då tar du med dig ett fiaspel
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

japp det ska jag göra men jag varnar jag är djävulsk när det gäller fiaspel
gilyana

Inläggav Vix Hq » 16 december 2003, 22:37

Limbo för mig!

/Vix.
Vix Hq

Inläggav Sternschild » 17 december 2003, 04:03

Trevligt att det finns bekanta på nivå sex.
Sternschild

Inläggav Arnaud Guillaume » 17 december 2003, 17:39

Jag hamnade på nivå sex jag med, vilket är rätt ok för mig som agnostiker.
Arnaud Guillaume

Inläggav Ingrid Storrø » 17 december 2003, 18:08

Samme her. :)
Ingrid Storrø

Inläggav Anna Balsgaard » 21 december 2003, 15:01

<b>Ninth Level of Hell - Cocytus</b>

--------------------------------------------------------------------------------

This is the deepest level of hell, where the fallen angel Satan himself resides. His wings flap eternally, producing chilling cold winds that freeze the thick ice found in Cocytus. The three faces of Satan, black, red, and yellow, can be seen with mouths gushing bloody foam and eyes forever weeping, as they chew on the three traitors, Judas, Brutus, and Cassius. This place is furthest removed from the source of all light and warmth. Sinners here are frozen deep in the ice, faces out, eyes and mouths frozen shut. Traitors against God, country, family, and benefactors lament their sins in this frigid pit of despair.

Level descriptions: http://www.4degreez.com/misc/dante-...nformation.html

hmm.. - stadig i dårlig humør.. :(
Anna Balsgaard

Inläggav chili » 21 december 2003, 17:14

Sjätte nivån... Att man var illa ute kunde jag räkna ut men att det skulle vara SÅ illa var aningen överraskande... Nå, plockar fram resväskan och packar ner mängder av oömma kläder... [}:)]
chili

Inläggav Lasse C » 21 december 2003, 18:45

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by chili</i>

Nå, plockar fram resväskan och packar ner mängder av oömma kläder... [}:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Inte för stor väska, hörru! Det verkar bli trångt på den nivån...
Vi ses!

LC
Lasse C

FöregåendeNästa

Återgå till Diverse skvaller