av Angus Maciomhair » 26 september 2006, 15:41
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Admin</i>
Jag tror att Anakena kan vara synonym med den person som kontaktat mig med uppgifter om hur man söker som statist till Arn-filmen.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det är en bra gissning eftersom IP-adressen är samma som för användare 'thomasnilsson' som postat frågor inför inspelningen av filmen.
Inget ont om att 2 personer postar från samma dator, det är helt i sin ordning,men den senare har åtminstone varit mycket tydlig i sina avsikter
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by thomasnilsson</i>
Jag arbetar på scenografiavdelningen på de kommande Arn-filmerna.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote"> medan den förra mest ger intrycket av att vara en privatperson som snubbat över en websida om hur man kan söka som statist, när man trots allt verkar vara insyltad i projektet.
/Håkan, moderator