Lasse C på marknad!

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Lasse C på marknad!

Inläggav Lasse C » 7 november 2006, 14:05

Hej på er! I helgen kommer jag att vara med på den här marknaden:
http://www-old.vastsverige.com/upload/juli-06.pdf Eftersom sammanhanget är som det är blir det inte särskilt mycket renodlat historiskt orienterade saker jag har med, men om några från forumet är i närheten vore det ändå kul att ses!

Det är första gången jag är med på en sådan här marknad, så lite nervöst är det...[:I]
Kom gärna och peppa mig!

Lasse C
Lasse C

Inläggav Nenne » 8 november 2006, 12:16

Låter jättekul Lasse! Det kommer att gå jättebra. Du kommer att klara det fint, lita på mig [:)]

Kom ihåg bara att det där som du sparar för att göra sen - det hinner du inte med sen...

//Nenne
Nenne

Inläggav Lasse C » 8 november 2006, 13:35

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Nenne</i>

Kom ihåg bara att det där som du sparar för att göra sen - det hinner du inte med sen...

//Nenne
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote"> Tackar! Jag har inte sparat nåt för att "göra sen" - däremot har jag lite saker i beredskap för att göra <i><b>där</b></i>! Affischen lockar ju med "hantverkare i arbete", så jag har ett par saker jag kan "lägga sista handen vid" på plats! [:D]

Lasse C
Lasse C

Inläggav Nenne » 8 november 2006, 16:21

Klokt! [:D]
Nenne

Återgå till Diverse skvaller