Jag har precis börjat använda detta forumet och har än så länge hört massor med prat om just detta mönster. Efter en del funderingar och en del oro så kollade jag upp saken, och jo, nog har jag själv detta mönster och använder flitigt.
Då skulle jag utförligen vilja veta vad det är för fel på detta mönster. Jag strävar inte efter att vara 100% rätt i tiden, för min del går det bort då jag inte har haft tillräckligt med kunskaper tidigare. Vad jag har förstått så är det de små faktarutorna som är helt uppåt väggarna fel, även att det har blandats ihop en del tider och dyligt. Men om vi utgår ifrån den snäva kvinnoklänningen, eller vad den nu heter, som är just den jag har. Hur rätt tidsenligt är denna klänning egentligen? Måste jag nu sy om alla mina kläder för att få känna mig någolunda tidsenlig igen? Och var kan jag då hitta mönster till en mer korrekt klänning. Jag har inte så mycket sömnadserfarenhet att jag kan konstruera ett eget mönster dock kan jag ändra ett befintligt och få bra resultat på sådant.
Vänligen upplys mig