Diskussionen under hakebössor drog iväg en smula så jag startar en ny tråd för den diskussionen och plockar bort den gamla urspårningen under Hakebössor.
Här är vad som sades:
Bjarneh
Posted - 23 Mar 2004 : 11:18:35
Hej
Jag har byggt en orgelbössa 20 pipor. Har testat den det var intresant. Intreserade av att vet mer?
Micke D
Posted - 23 Mar 2004 : 13:06:14
Självklart!!! Ingående rapport tack! Bilder!
/Micke D
Thorild Gant
Posted - 23 Mar 2004 : 15:18:51
låter kul/rökigt och förmodligen högt... antar jag.
Bjarneh
Posted - 23 Mar 2004 : 17:33:05
Hej!
Jag försöker att lägga in bilder i detta Forum, men det lyckas inte. Hur gör jag?
Ny Björn
Posted - 23 Mar 2004 : 17:36:36
1 - finns bilderna på nätet? I annat fall måste du lägga upp dem
2 - starta en ny tråd/topic om orgelbössan. Allt blir mer åskådligt då
/N B
Angus Maciomhair
Posted - 23 Mar 2004 : 17:48:48
Skaffa en gratis websida att lägga upp bilderna på, om du inte redan har en.
Därefter länkar du till bilden på websidan i ditt inlägg, antingen m.h.a. url-taggen som skapar en hyperlänk till bilden, eller img-taggen som infogar bilden i inlägget. Mer om detta finns i forumets tekniska FAQ som du hittar via länken uppe till höger.
Vad är det för storlek på bilderna?
Tänk på att hålla ner antalet stora bilder infogade i inlägg, länka dem då hellre till andra sidor så att man kan välja om man vill se dem eller ej utan att behöva ändra inställningar för bildhantering i sin browser. Alla på forumet har inte ADSL eller liknande uppkopplingar.
De flesta webhotell som erbjuder gratissidor tillåter inte uppladdning av filer större än 1Mb, såvida man inte betalar en mindre avgift så är det riktigt stora bilder kan dt ställa till det i den änden.
Lycka till...
/Angus
Bjarneh
Posted 23 Mar 2004 : 20:10:44
Förstår inte vad ni talar om, url tag mm. Jag har sänt bilderna till admin och bett att han lägger ut dom, hoppas det fungerar
***Slut urspårning***
/Angus