av Nike77 » 2 december 2004, 13:12
Tja...jo då, jag var med och jag är kvar. Ni får väl gissa vem jag är, hihihi.
Det är roligt att så många har tyckt om programmet, även om den historiska kopplingen ibland blir lite tunn, vi var ju trots allt 2000-tals människor. Men jag kan ju säga så här, dt blir bara tuffare och tuffare så jag skulle fortsätta titta om jag var som ni...fast med öppna ögon då!!!<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Nenne</i>
Har nu sett första avsnittet. Var det inte någon härifrån som var med? Vem är det? Man blir ju nyfiken...
Ungarna tyckte iallafall att det var väldigt spännande (4 och 7 år gamla). Utan att vara insatt i hur dokusåpor brukar vara uppbyggda (tre barn, jobb, hus, hem och mycket tidskrävande hobby lämnar ytterst lite utrymme för TV-tittande) tyckte jag själv att det var ett ganska klyftigt upplägg även om det är svårt att engagera sig när man vet att man förmodligen bara kommer att hinna se ytterligare något enstaka program i serien. Förväntade mig väl inte mycket historiskt korrekt rekvisita eller ens beteende och blev väl inte direkt överraskad.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">