av Lasse C » 26 juni 2003, 10:07
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Shultze</i>
Ja du Lasse, du verkar ju inte heller speciellt begåvad. Var någonstans var jag ohövlig? <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tack för passningen om begåvning, den arkiveras... ("Everything you say can and will be used against you later..." [:p])
Du var ohövlig när Eva frågat vilken sorts huvudbonader <i><b>du</b></i> menar är turbanliknande - för att kunna ge dig ett adekvat svar - och du klipper till med <blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Shultze</i>
Jag syftar givetvis på turbaner. Har du aldrig sett en sådan?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det där är både ohövligt och onödigt. Hon frågade för att kunna ge dig ett korrekt och bra svar, och du var direkt ovänlig. Inte alls trevligt. Som andra påpekat finns det olika <i>sorters</i> turbaner och turbanliknande huvudbonader - precis som det finns olika sorters hattar. (Det kanske du har märkt att det gör? [;)])
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Shultze</i>
Uppenbarligen har vi olika typer av uppfostran <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jepp. De var noga med min.